#SteunOndernemers

Het zijn voor iedereen hele rare tijden. Niemand had dit zes maanden terug kunnen voorzien. De scholen zijn inmiddels weer deels open. Voor veel ondernemingen zijn de deuren echter nog gesloten. Horeca, sportscholen en veel contactberoepen hebben zware klappen gehad of gaan die nog krijgen.

We kunnen jullie hulp goed gebruiken

Ook wij als Energieschool bevinden ons in zwaar weer. Als opleider zijn wij afhankelijk van samenkomsten. Afhankelijk van studenten die bij ons hun studies komen volgen zoals Medische- en/of Psychosociale Basiskennis. Om zo hun eigen praktijk te kunnen starten als therapeut. Helaas zijn deze voor ons essentiële bijeenkomsten, waar zowel studenten als docenten veel energie uit putten, vooralsnog niet mogelijk.

Op de achtergrond zijn wij net als vele collega-ondernemers hard bezig om onze studenten alternatieven te bieden voor deze overbruggingsperiode. De eerste webinars zijn dan ook een feit en er staan er nog meer gepland. Niet alles verloopt vlekkeloos, maar er wordt enorm hard gewerkt door alle betrokkenen om deze oplossingen aan te kunnen bieden. We hopen dan ook op jullie begrip voor de situatie waar ook wij ons, net als de rest van Nederland, in bevinden.

We willen daarom graag een oproep doen. Aan jou. Onze student. De therapeut in opleiding. Maar ook de therapeuten die al jaren klant zijn bij ons. En wiens praktijk ook maanden stil heeft gelegen en nu langzaam weer op gang komt…

“Wij willen jullie allemaal vragen: Steun de Ondernemers!”

Het is zo belangrijk voor de economie, voor de ondernemers, voor de gezinnen achter deze ondernemingen, dat heel Nederland ze blijft steunen! Blijf lid van je sportschool. Zeg je abonnementen nu niet op. Koop waar mogelijk bij de winkels in je buurt. En in ons geval, maak die opleiding af waarvoor je betaald hebt. Vraag niet om je geld terug, maar vertrouw erop dat wij onze stinkende best aan het doen zijn, net als al die andere ondernemers in Nederland, om te zorgen dat alles weer zo snel mogelijk “als vanouds” door zal gaan! Wij beloven dat we er alles aan zullen doen, maar alleen kunnen we het niet. Ook wij hebben jullie steun nu hard nodig!

Ben jij een ondernemer die zich hier in kan vinden? Bijvoorbeeld een therapeut, praktijkhouder of cursusleider, een eigenaar van een horecazaak of een sportschool? DEEL DIT BERICHT. Zet de HashTag #SteunOndernemers in. Gebruik de bovenstaande afbeelding als je profielfoto op Facebook. Zo kunnen we samen een oproep doen aan Nederland voor een warm hart voor onze ondernemers.

Hartelijk dank namens het team van de Energieschool!
#SteunOndernemers

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser