Accreditatie

Al onze opleidingen Medische Basiskennis en Psychosociale Basiskennis zijn volledig erkend door CPION volgens Plato-eindtermen. De bij- en nascholingen door CGO. Officieel geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroeps Onderwijs (CRKBO).

CPION erkenning volgens PLATO eindtermen

Vanaf januari 2014 voldoen onze opleidingen Medische Basiskennis en Psychosociale Basiskennis aan de allernieuwste landelijke eisen van de Zorgverzekeraars volgens Plato (juli 2013) en CPION. Onze opleidingen zijn geaccrediteerd door CPION zodat deze tevens de officiële SHO(Stichting Hoger Onderwijs)-titel Registeropleidingen hebben. Dit betekent dat onze opleidingen onder toezicht staan van het bestuur van SHO en CPION en inhoudelijk op HBO Bachelor-niveau getoetst zijn. Tevens hanteren wij als enige opleiding in Nederland de unieke methode Nieuwe Stijl speciaal ontwikkeld voor therapeuten.

Centraal Register Kort Beroeps Onderwijs (CRKBO)

De Energieschool is officieel geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroeps Onderwijs (CRKBO). Dit betekent dat de opleidingen van de Energieschool officieel voldoen aan de strenge kwaliteitscode- en normen die de CPION (Centrum voor Post Initieel Onderwijs Nederland) hanteert wat betreft regels omtrent betrouwbaarheid en vertrouwelijkheid en persoonsgegevens, te weten: zorgvuldigheidsbeginsel, rechtszekerheidsbeginsel, kenbaarheidsbeginsel, redelijkheidsbeginsel, betrouwbaarheidsbeginsel. Dit betekent een officiële erkenning van de kwaliteit van onze opleidingen en modules.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser