Alle lessen tot einde van jaar online vanwege toename COVID-19

De veiligheid van onze studenten en docenten hebben bij ons, de Energieschool, de hoogste prioriteit. De afgelopen dagen is duidelijk geworden dat Covid-19 verre van een afgelopen zaak is (in tegendeel zelfs).

We hebben daarom besloten, ondanks eerdere berichtgeving, dat ook de lessen van de opleidingen Medische Basiskennis, Psychosociale Basiskennis en de Combi-opleiding online zullen plaatsvinden.

Om voorbereid te zijn op een mogelijke tweede coronagolf waren we achter de schermen al enige tijd geleden begonnen met het opzetten van een ‘Plan B’. Daardoor kunnen we beloven dat ook de online lessen de hoge kwaliteit hebben waar de Energieschool om bekend staat.

We hebben in de afgelopen maanden samen met onze studenten al kennis mogen maken met het fenomeen ‘online les’. Zowel van onze docenten als studenten horen we zeer positieve reacties over deze manier van lesgeven en les volgen. Voordelen die we van hen horen zijn onder andere het niet hebben van reistijd en reiskosten, en het comfort van het zelf kiezen van waar je aan de les deelneemt.

We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat ook jullie de voordelen van deze manier van les krijgen zullen ervaren. Laten we er samen ondanks deze noodzakelijke wijziging een prachtige opleiding van maken.

Geniet van jullie vakantie en tot ziens bij de eerste online les!

Anne-Marie Boot, dir.
Energieschool